A bit of a resumé 2

Next piece av året kommer nu, dock har jag inte tagit särskilt mycket kort alls;

Juli spenderades en vecka i Småland med Emelie, och denna bild är den enda jag har därifrån.
Annars var det rätt dåligt väder många dagar och de bättre låg man på stranden elr liknande.


Augusti får denna "söta" bild representera. Hängde mycket med dessa tu, var ledare på läger, var en sväng till småland igen och hjälpte systern att flytta, var det tänkt att jag skulle göra, men jag blev sjuk och låg i lunginflammation i nästan 3 veckor efter det också. Så jag missade första veckan i skolan, men det var fortf augusti när jag började.


September blev en Mirja-månad. Hon fyllde år, vi pratade för första gången och jag sov hos henne typ två gånger. Gina träffade jag i september också tror jag...


Oktober en månad fylld med Gina och Mirja, mest Gina på grund av tävlingen vi var med i.
Långa skoldagar men roliga. Bilden visar vad vi kan hitta på på lunchen. En viss liten Emelie Edeborg fyllde
år också vilket var värt att fira!


November bestod av ett höstlov, där halva spenderades i Uppsala. Ingen bild därifrån...
Bilden, som är grymt ful, är ifrån Murberget i Härnösand. Vilket får representera de två APU-veckorna vi hade.


December får denna bild representera. Detta var hur jag såg ut på Nobel-festen som hölls.
Helgen innan det var Mirja hos mig, då vi hann med ett julspel också. December har även innehållt mycket sång, flera sleepovers hos Mirja, bortgörelse, en bra jul och nu förhoppningsvis ett bra nyår!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback