A bit of a resumé

Liten bild och skrift resumé av 2010 januari - juni kommer nu här;


Januari bestod av mycket plugg i skolan men även min födelsedag, samt Emelies.
Innebandysäsongen hade nu dragit igång rejält med matcher nästan varje helg.



Februari bestod också mest av plugg men ett firande av Julia som fyllde sexton lyckades vi klämma in.
Innebandyn tog också upp mycket av min tid.



Mars var rätt händelsefyllt. Jag for iväg till smålandskogen en vecka och hälsade på min syster.
En idolkväll i lilla hudik var man självklart på då jag, emelie och hedvig lyckades ta oss upp på
storskärmen. Vi tog oss också en trip till Sundsvall en dag.



April verkade kameran ligga gömd, för jag knäppte näst intill inga bilder verkar det som.
Hittade en vacker bild när jag fick åka med Johan på en moppetur. Jag var i småland igen också i april.



Maj, morfar fyllde nittio år så vi fick åka på en resa till Gotland, där bilden är tagen.
Innebandyn gjorde säsongens slutspurt när vi åkte på Buster Cup i Mora. Vi lyckades bra
och lyckades kamma hem en silvermedalj.



Juni, skolan var äntligen över. Jag tog examen och vilket firades med halsfluss.
Men jag blev frisk ganska snabbt och kunde njuta av sommarlov.

Kommentarer
Postat av: evelinA

hej sööötan, jag har absolut ingenting att göra nu så jag startade en frågestund på min blogg. gå gärna in och ställ en eller flera frågor där då skulle du vara jättegölli , kommer även länka den person med bäst frågor när jag har svarat på alla, kram & gott nytt år!:)

2010-12-30 @ 23:57:27
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback