number eleven


Dag 11: Mina syskon

Syskon nummer ett: Elina tjugofyra år. Bor i Stockholm och pluggar.
Hon är en härlig person, alltid glad, utåtriktad, en bra förebild. Jag kan prata med henne om det mesta och frågar henne ofta saker om livet osv. då hon alltid har jättebra svar.
Hon är min andra mamma nästan.

Syskon nummer två: Johanna, tjugo år. Bor i Uppsala och pluggar.
Hon är världens roligaste. Vi skrattar alltid när vi träffas och är så grymt oseriösa. Hon är liksom mer som en kompis, bara att hon alltid finns där, eller i alla fall fanns eftersom hon inte bor hemma längre, fast hon är ju inte så långt borta som tur är!

Syskon nummer tre: Martin, five years only. Bor där jag bor och går på dagis.
Han är en annorlunda liten filur som kan vara lite småjobbig ibland men oftast megamysig.
Han är dock ganska hyper och tär på mitt tålamod, men men han är ju lillebrorsan.

Rätt het syskonskara, right?;

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback