Number nine


Dag 09: Min tro

Vissa vet, vissa vet inte. Men jag är kristen. Skulle kunna skriva väldigt långt om detta men ska fatta mig kort. Kort och gott menar jag med kristen att jag har tagit emot Jesus som min frälsare. Kanske bildar frågetecken hos många men för att hålla det enkelt tror jag alltså på Gud. Jag tänker inte sitta här och övertyga någon om att också bli kristen, för man har fri vilja för att kunna få välja vad man tror på. I min tro ingår så mycket positivt, men framförallt gemenskap. Man träffar många nya människor, men det bästa är att man aldrig är ensam. Det här tycker jag var en bra sammanfattning om min tro.

Adam Youngs, från Owl City, cover på In Christ Alone;

Kommentarer
Postat av: IDA

så sjukt fin låt!

2010-11-23 @ 17:45:02
URL: http://idawa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback