Number one


börjar från och med idag och 30 dagar framåt att följa en lista.

Dag 01: Om mig

Tror de flesta vet vem jag är, men jag heter i alla fall Julia Skarin och är 15 år, fyller 16 om inte allt för länge.
Känner mig alltid äldre än jag är eftersom jag alltid gått en klass över de i min egen ålder. Kan ibland agera jättebarnsligt och andra gånger tvärtemot jättevuxet, så vet inte vilken mognadsnivå jag ligger på riktigt.
Bor i en liten håla kallad Iggesund som är lite av gangsterförorten till stora staden Hudiksvall.
Jag går första året på Mode och Design på Sundsvalls Gymnasium och har världens bästa klass!
Jag gillar att vara med mina vänner, åka tåg, stora städer, musik i allmänhet, bebisar, solen och jul.
Jag gillar inte något sorts djur förutom människan, heller inte krig, kyla och att prata och visa känslor.

Jag är rena rama planeringsfreaket, men kan också vara spontan vissa gånger om jag har tillgången.
Twilight-serien är världens bästa böcker och filmer. Queen är världens bästa band genom tiderna. Förutom de lyssnar jag på allt från hip hop till rock a billy.
Jag är typ världens sämsta kock, dels för att jag har så dåligt tålamod och dels för att jag inte kan så mycket om mat.

Kommer inte på så mycket mer nu så detta får duga!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback