Number seven


Dag 07: Min bästa vän

Emelie
Elsa Louise Ström.
Född 23 januari 1995, två dagar innan mig, så vi låg på BB samtidigt, som äkta soulmates.
Min vän sedan cirka fem år tillbaka men som känns som en evighet, förmodligen eftersom vi har varit med om så mycket tillsammans. Vi vet näst intill allt om varandra, vi har gått igenom mycket och haft tusentals meningslösa konversationer via telefonen. Vi har haft många meningsfulla konversationer också såklart. Våran humor är nog det som håller oss samman, i alla fall delvis. Vi är nästan så olika man kan bli både på utsidan och insidan annars, men som alla har vi också våra likheter!

Anna Emelie Edeborg.
Mina andra bästa vän som också heter Emelie och jag känt sedan fem år tillbaka ungefär. Vi umgicks lite när vi var små, men inte så att vi räknades som vänner. En person med livlig fantasi, så tillsammans har vi gjort mycket sjukt. Våra underbara world famous filmer är oslagbara kan man säga, och fy vad kul vi haft när vi gjort dem. Vi har rätt många likheter, men olikheter likaså. Vi har så grymt många minnen tillsammans som jag aldrig tror jag kommer glömma. Småland, youth, bryggan... Oslagbara allihop. Så glad att hon bjöd över mig på en sleepover när jag var 10 år!

You're my best friends!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback