Number three


Dag 03: Mina föräldrar

Börjar med mamma. Hon heter Lill-Marie, vilket inte så många andra gör. Hon är 48 år och väldigt översocial. Ganska omodern och hänger inte med i exempelvis tekniken. Hon jobbar på bank som tjänsteman. Hon lagar god mat, är snäll, inte så sträng. Hon har lite konstig humor dock, eftersom hon inte fattar min klockrena!
Pappa är en 50+ som heter Robin. Överdrivet sportintresserad som tar upp halva hans livstid. Han är lite av en träningsnarkoman. Han är snäll, känslig och hänger med i svängarna. Han har en liten sämre variant av min humor som funkar. Han är ganska smart och kan ge väldigt utförliga förklaringar som man inte förstår ett dugg av.
Pinsamma är de båda två ibland, men det ingår väl antar jag.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback