some kind of challenge!

Ida den fina utmanade lilla mig av någon rolig anledning så nu ska jag väl anta mig den.
Det går ut på att skriva 8 saker om sig själv, så ska väl försöka komma på några intressanta grejer här;

Jag älskar musik mer än vad folk tror, jag älskar att sjunga för full hals, självklart när ingen hör, och lyssna på musik och hålla på med musik, ibland önskar jag nästan, men bara nästan, att jag gick estet.

Jag älsk-hatar att träna, under själva träningen vill jag nästan alltid ge upp och bara slänga in handduken och dra men sedan efteråt vill jag bara träna mer och mer och mer.

Jag känner mig oftast mer hemma hos andra och på andra ställen än just hemma av någon konstig anledning.

Jag har inga problem med att stiga upp tidigt på morgonen, men sover gärna om jag kan, men är det en tid jag måste passa kliver jag bara upp utan problem.

Jag är typ alltid hungrig så jag kan äta hela tiden, men är oftast för lat för att typ göra mig nåt att äta, haha.

Jag är väldigt obekväm med att prata om mig själv men tror jag börjar bli bättre på det i alla fall, vilket kan vara bra bara jag inte blir världens självupptagnaste människa, men det tror jag inte!

Jag tycker matte är roligt, verkligen roligt och intressant!

Jag känner att det här inte blev så intressant som jag ville att det skulle bli...

Kommentarer
Postat av: Gossip

hej allt bra ? :D

2011-04-06 @ 21:13:25
URL: http://thegosssiper.blogg.se/
Postat av: IDAWA

Awesome! :D

2011-04-07 @ 07:59:39
URL: http://idawa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback