i'm a man of disease

nu har jag satt mig ner vid fredriks dator i hopp om att skriva något roligare än verb.
han håller på att fixa med evighetsuppdraget "garderoben" för tillfället.
jag önskar att jag kunde vara så kreativ som min vän mirja som är väldigt bloggig!
(hade jag vart som mirja hade jag länkat till hennes blogg via hennes namn, men sånt kan jag inte.)
förmodligen kommer jag överösa er med massa onödiga inlägg när jag sedan bor ensam,
om inte mirja (mycket mirja i detta inlägg) tar upp min tid som trogen nästan-granne.

idag har jag och fredrik ätit pizza i solen, gått med miko, badat, ätit glass och repat (jag kollade på.)
snart vankas det middag och jag tror det blir awesome, är väldigt hungrig!
sen tänker jag tvinga fredrik att mysa med mig, men förhoppningsvis har han inget emot det.

Kommentarer
Postat av: blixten

hahaha, jag ska lära dig hur man länkar..... hahahahahahhahahahaha

2011-08-04 @ 14:48:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback