det här året, gör en klassiker

jag funderar över att lägga ut året som gått i bilder/fina 2011-minnen, men vi får se!

ÅRET.
Hur har året -11 varit för dig? Super!
Bättre än förra året? Tänker man i helhet, så ja.
Har du träffat några nya vänner? Ja!
Isåfall vilka? Några esteter från okänd stad, folk i klassen.
Någonting du aldrig kommer glömma från -11? Praktiken, sommarn men framförallt PARIS!
Har du flyttat under år -11? Yes, till min älskade Sundsvalls-lägenhet.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Det gör man alltid.
Isåfall vilken? Fredriks låtar, Håkan Hellströms låtar bland annat.

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit -11? Bättre än alla andra år tillsammans.
Har du strulat med någon? Kan man väl säga, haha.
Har du varit kär? Yes, och är fortfarande.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Japp.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej, bara ett ickehemligt, hihi.

SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? Nej.
Har någon i din släkt avlidit? Nej, i sådana fall någon distant cousin eller liknande.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Har jag inte något minne av, nej.
Har du varit i slagsmål? Jag håller inte på med såna grejer.

PERSONLIGT.

Har du gjort något du ångrar? Inte direkt, småsaker i såna fall.
Isåfall vad? Typ sagt fel grej vid fel tillfälle osv, småsaker!
Har du skämt ut dig? Haha, typ allt jag gör.
Har du ljugit för en vän? Nja, inte om något viktigt in that case.
Har du gjort något dumt mot en vän? Det hoppas jag inte!
Har en vän gjort något dumt mot dig? Beror på hur man tänker.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? Hedbergska.
Har någon varit elak mot dig på skolan? Nejnej.
Hatar du någon på din skola? Nej, jag är en ickehatande person.
Har du gjort något framsteg? Ja, det tycker jag faktiskt!
Har du haft alla rätt på ett prov? Nej, men nästan tror jag.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? I have.
Har du förlorat en vän? Möjligtvis.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Kind of.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej.
Har du ljugit för en bästavän? Haha, bara överraskningslögner.
Har du haft en relation med en vän? Fredrik är min vän..
Har du många killkompisar? Finns väl någon åtminstone.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback