orolig, jajemen

alla klagar på att det snackas om dagmar, men det är väl inte så konstigt det snackas,
"hon" orsakade ju stor skada och jag kommer säkert drabbas imorgon i tågtrafiken..
det skulle ju komma lite härlig orkanvind inatt med.

denna dag har jag spenderat med mamma i stan, kört fram och tillbaka mellan olika affärer och lägenheten och så vidare. vi har nu valt tapeter till alla rum och köpt golv, så det är skönt.
jag är nöjd över hur mitt rum ska se ut, faktiskt!
senare nu på kvällen pusslade jag och elina lite grann och sen så spelade jag och nästan alla i familjen plus en +1 ett spel jag gav familjen i julklapp, jätteroligt och mysigt. det är sånt som ger mig riktig jullovskänsla!
nu funderar jag på att börja spåna på en uppsats.. och så ska jag se project runway-final.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback