Ny design

Tja Julia och Julias bloggläsare!

Nu har jag fixat din design Julia, och lagt in den med, som du troligtvis ser då ;) Hoppas du blev nöjd med den, och är det några ändringar eller liknande som ska göras så är det bara att hojta till så fixar jag det! Här kommer föresten en fin/knasig/sne/mysko/vacker bild på oss.


Observera att den är lite (läs: mycket) gammal, från 2007.

Nej nu ska jag lämna Julias blogg ifred, och sluta upp med att smygblogga. Det här får bli som en glad överraskning för henne, huhu. SURPRIIISE. Vet att du blev paff, och jag ser just nu framför mig hur förvånad du ser ut. Pusshej leverpastej


Kommentarer
Postat av: ida

Oj, busig tjej som "gästbloggar" utan att fråga, hiho

2011-02-24 @ 14:16:56
URL: http://idawa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback