2x Lista.


Dag nio: Två fina minnen.

1. Jag och Emelie har så himla många minnen så jag vet inte om jag kan välja något specifikt alltså.
Crazy photoshoots, mååånga promenader, spontanresor, oslagbara bråk för att bara nämna några.
Ett minne jag har är när vi bara åkte in till stan en dag på sommaren, gick runt och bara var, och Emelies mamma bjöd oss på bio, och jag hade en tröja som stank av hundra olika parfymer för att dölja min pubertetsvett.

2. Jag och Mirja sitter på bussen efter en stressig stund på Birsta City. Helt spontant kommer vi på att jag ska sova över. En kväll som på någotvis är oförglömlig endast eftersom man kan säga att det var början på våran finemanga vänskap. Och allt vi har vart med om fram tills idag är ganska minnesfulla grejer också.

Dag tio: En bekännelse.

Jag har lätt för att bli besatt, så är det!
Det är inget bra och jag försöker sluta bli så fast hela tiden.
Men, sånt är livet och sån är jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, bussturen från Birsta! (L)

2011-01-18 @ 20:21:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback