nougat brown, nougatbrun, toffeenruskea

fredrik duschar nu efter att jag färgat håret på honom...
ska verkligen bli intressant att se detta resultat!
idag har vi varit på en marknad, där åt jag en rätt äcklig tunnbrödrulle,
köpte lakritste(!) och tänkte på min fina vän mirja,
gick runt för mycket och åt en skum melonrem,
samt kolla på när fredrik köpte en snygg beatles-poster och ett linne,
(som vi märkte när vi kom hem, var en aning litet)

vi ska äta om ett tag (pizzaaa) och så skulle jag vilja att vi gick ut och fotograferade..
men vi får väl se hur det blir med det!

Kommentarer
Postat av: whooo

åh, jag överväger att köpa något gott thé jag också så vi kan sitta och dricka på min balkong i solnedgången! Men inte lakrits,eftersom det har vi redan hos dig!

2011-07-30 @ 11:50:36
URL: http://mirjakupari.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback