dö sj, döö

sj måste verkligen försöka få till en förbättring angående deras förseningar.
fredrik kommer komma hit 4 timmar senare på grund av äckel-sj..
så nu har jag en lonely dinner att se fram emot och en hel lördagskväll för mig själv.
väldigt synd om fredrik också som får spendera överdrivet mycket tid på sthlm-central,
och åka tåg den tiden han egentligen skulle vart här.

okej, enough of sj-hat. idag vaknade jag onödigt tidigt så det känns som dagen funnits i en evighet.
jag har redan hunnit varit på birsta med mirja och hennes familj och köpt tandkräm, kryddor och mjölk..
fick iaf en gratis pizza. men annars var ju inte mina inköp särskilt skoj.
well well, nu ska jag försöka fördriva tiden på något vis.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback