januari - april 2011


januari - startade ett nytt år med en positiv inställning, firade en trevlig födelsedag med dem närmaste och klippte av mig nån decimeter hår = bilden!


februari - fortsatte året med många nya erfarenheter, spenderade överdrivet mycket tid på järnvägen mellan iggesund och sundsvall pga rekordvintern och lagade mitt första hål i tanden!


mars - continued att utvecklas som människa genom att åka till stockholm i två veckor och praktisera med denise. där blev jag grym på laserdome och träffade fredrik och company för första gången!


april - blev en datornörd och var som en zombie pga sena kvällar, gick min första officiella modevisning på vårmässan med min klänning som jag faktiskt är stolt över. avslutade månaden med att bli en jacka fattigare, samt nycklar och busskort!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback