maj - augusti 2011


snygga som få väntar jag och mirja på bussen till härnösand.
maj - känns som den månad då det hände minst. men jag besökte härnösand för första gången, gick modevisning på ikea och kom närmre fina vänner!


en junidag i parken med dem bästa, sista skoldagen.
juni - var desto mer händelserik, jag åkte till stockholm med mamma där jag träffade fredrik som ledde till att han kom och firade midsommar hos mig vilket blev starten på vårat förhållande. jag slutade även första året på gymnasiet, blev med lägenhet, fick min iphone och förlorade min sommarjobbs-oskuld.


daniel adams-ray på gatufesten.
juli - jobbade på, åkte på gatufesten med gina, for till gotland med familjen och åkte sedan vidare till katrineholm och stannade där tre veckor!


kajrocken

my place
augusti - jag avslutade vistelsen i katrineholm med kajrocken, väl hemma igen förberedde jag en massa inför flytten, den 21:a bar det av, sen några dagar senare började skolan igen, år 2 på sundsvalls gymnasium.

Kommentarer
Postat av: Mirja

gillar du paj eller gillar du inte paj? Det är frågan..

2012-01-06 @ 22:51:57
URL: http://mirjakupari.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback