september - december 2011


kidnappad mirja
september - "min och mirjas"-månad började utan varandra då mirja befann sig i italien, men jag var då istället hos fredrik, minst lika bra, sedan bestod september mest utav skola med vissa höjdpunkter såsom kidnappningsmiddag för mirja och en sundsvallshelg med fredrik.


the new hair
oktober - jag panikade över apu-plats, klippte av mig nästan allt hår, började höstlovet på bästa sätt i stockholm på ett twilight fan event (awesome!) och avslutade oktober på ett annat bäst sätt genom att sätta mig på flyget till paris!


min fina som är så stark att han kan lyfta eiffeltornet, haha
november - månaden började i underbara paris, sedan fortsatte den en vecka i stockholm på praktik och sedan två praktikveckor i katrineholm. november var sedan typ slut när jag återvände hem till första advent och första snön!


middagsmys hos mirja (stolt kock, haha)
december - jag började med ett nationella i matte b, jag och mirja hade våra veckomiddagar, jag jobbade järnet i skolan, hade en mysig jul och en minst lika mysig nyårsafton med min älskade!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback