dagens fundering - 30 mars



Det här klippet är helt underbart. Man får rysningar och börjar typ gråta.
När man kollar ser man hur vissa i publiken ser irriterat på dessa människor?
Dem typ "Åh nej ska jag behöva sitta och lida igenom ett pinsamt nummer av två töntar."
Det är någon som säger "Here we go again." Give me a break!
Varför ska vi ständigt hålla på att döma? Vad är det för fel?
För det första borde dem ha lärt sig efter både Paul Potts och Susan Boyle
för det andra borde dem inte haft fördomar från första början då heller!
Jag blir bara så irriterad, varför ger vi inte folk en chans?
Jag hoppas dem får oerhört dåligt samvete när dem ser hur talangfulla dem är.
Just sayin.
Och ja jag blir full av åsikter när jag sitter ensam i min lägenhet en fredagkväll.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback